دکتر امین حسن زاده

بهترین دکتر اورولوژی مشهد کیست؟

بهترین دکتر اورولوژی درمشهد کیست ؟ و در چه زمینه ای فعالیت انجام میدهد؟ دکتر اورولوژی فردی است که به تشخیص و درمان انواع بیماری مربوط به دستگاه ادراری آقایان و خانم ها می پردازد.
اما برای انتخاب بهترین دکتر اورولوژی در مشهد نیاز به دقت و توجه فراوانی است. در صورتی که به دنبال بهترین دکتر اورولوژی هستید، پیشنهاد می کنیم که خواندن ادامه مقاله را هرگز از دست ندهید.

فهرست مطالب

متخصص اورولوژی چیست؟

ارولوژی شاخه ای از پزشکی است که بر بیماریهای دستگاه ادراری و دستگاه تناسلی مردان تمرکز دارد.

برخی از متخصصان اورولوژی بیماریهای کلی دستگاه ادراری را درمان می کنند. سایرین نوع خاصی از ارولوژی را درمان میکنند از جمله:

  • ارولوژی زنان که به شرایط دستگاه تناسلی و ادراری زن توجه دارد.
  • ناباروری مردان که بر مشکلات مانع از تولد فرزند طی رابطه با همسر خود تمرکز دارد.
  • عصب شناسی که بر مشکلات ادراری به واسطه شرایط سیستم عصبی متمرکز است.
  • اورولوژی کودکان که به مشکلات ادراری در کودکان می پردازد.
  • سرطان شناسی اورولوژی که بر سرطان های دستگاه ادراری از جمله مثانه ، کلیه ها ، پروستات و بیضه ها تمرکز دارد.

دکتر امین حسن زاده فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۸۹ و فارغ التحصیل رشته ارولوژی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند. دارای مدرک فلوشیپ فوق تخصصی اندویورولوژی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و جراح و متخصص کلیه مجاری ادراری و تناسلی می باشند.  
برای نوبت دهی آنلاین و مشاوره با دکتر امین حسن زاده کلیک کنید.

خدمات دکتر امین حسن زاده بهترین متخصص اورولوژی مشهد

  • درمان سنگ کلیه، سرطان کلیه، کیست کلیه،غده آدرنال فوق کلیوی
  • درمان سرطان مثانه، درمان سنگ مثانه، درمان مثانه پیش فعال و عصبی
  • درمان بیماری های مربوط به پروستات و درمان سرطان پروستات
  • درمان بیماریهای ادراری: تنگی مجرای ادراری در کودکان، مردان و زنان
  • درمان بی اختیاری ادراری در زنان، مردان و کودکان +عفونت های ادراری در زنان، مردان و کودکان
  • درمان اختلالات جنسی: درمان ناتوانی جنسی، بیماری پیرونی مشکلات نعوظ کوتاهی آلت تناسلی و یا بیماری کُردی یا شکستگی آلت

بهترین متخصص پروستات در مشهد

یکی از اندام های جنسی در مرد ها پروستات است که به شکل گردو می باشد و آلت تناسلی مرد و همچنین بیضه ها را هم در بر میگیرد. کار این اندام تولید یک مایع است که با مایع منی (ترکیبی از مایع منی و مایع پروستات) ترکیب می شود. این مایع از عوامل مهم برای فرزند دار شدن محسوب می شود.

بیماری پروستات، از بیماری های ارثی و اکتسابی است، که ممکن است در هر سنی در مردان رخ دهد. البته این بیماری در مردان مسن شایع تر است و افراد جوان کمتر به این بیماری مبتلا می شوند.

چندین بیماری وجود دارد که می تواند بر پروستات تأثیر بگذارد ، از جمله پروستاتیت حاد باکتریایی ، هایپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) ، پروستاتیت مزمن باکتریایی ، پروستاتیت مزمن و سرطان پروستات.

هایپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) شرایطی است که هنگام بزرگ شدن پروستات رخ می دهد. این روند با بزرگتر شدن یک مرد اتفاق می افتد. دلیل مهم بودن این امر به این دلیل است که پروستات بزرگتر می تواند شروع به تحریک مثانه یا بسته شدن جزئی مجرای ادرار کند. این ممکن است خروج ادرار را دشوارتر کند.

دکتر امین حسن زاده با سالها طبابت در حوزه ارولوژی و درمان پروستات یکی از حاذق ترین پزشکان مشهد برای درمان بیماران در این بخش هستند.

خدمات دکتر امین حسن زاده بهترین متخصص اورولوژی مشهد

متخصص اندویورولوژی در مشهد

یکی از بزرگترین مشکلاتی که موجب شده است افراد به دکتر اورولوژی مراجعه کند، درد در ناحیه کلیه است. درد در ناحیه کلیه می تواند بر اثر عفونت یا سنگ کلیه باشد که با معاینه پزشک فوق تخصص اندویورولوژی، نوع بیماری تشخیص داده می شود.
متخصص اورولوژی با استفاده از جراحی اندویورولوژی کمک به درمان سنگ کلیه می کند. در درمان بیماری سنگ کلیه، با استفاده از جراحی به صورت بسته، انقلابی بزرگ در علم پزشکی و درمان سنگ کلیه پیش آمده است.

یکی از مهم ترین مزایای این روش از جراحی توسط دکتر اورولوژیست، بررسی سنگ ها و برداشتن آن ها بدون نیاز به جراحی باز می باشد. در این روش با استفاده از جراحی بسته و غیر تهاجمی، تنها از طریق یک سوراخ کوچک اقدام به درمان بیماری می کنند. از دیگر مزایای استفاده از این روش، کوتاه بودن دوران نقاهت پس از جراحی می باشد.
دکتر امین حسن زاده دارای مدرک فلوشیپ فوق تخصص اندویورولوژی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد است، برای اخذ نوبت کلیک کنید.

متخصص سنگ کلیه در مشهد

سنگ کلیه (Kidney Stones) توده‌های جامد ساخته شده از مواد مختلفی است که به طور معمول در ادرار فرد یافت می‌شود. سنگ‌ها می‌توانند به اندازه یک دانه برنج یا یک نخود کوچک باشند. . ایجاد این سنگ‌ها علل متنوعی دارد و ممکن است در هر جای دستگاه ادراری از کلیه تا مثانه دیده شوند

اگر سنگ کلیه در مجاری ادرار گیر کند، فرد به راحتی نمی‌تواند ادرار کند! و به درمان نیاز خواهید داشت. سنگ کلیه معمولاً در کلیه‌ها یا مجرای ادرار وجود دارد و می‌تواند بسیار دردناک باشد. این عارضه در صورت عدم درمانِ صحیح منجر به عفونت یا از کارافتادگی کلیه می‌شود. این بیماری در یک یا هر دو کلیه ایجاد می‌شود و بیشتر اوقات در افراد 30 تا 60 سال مشاهده می‌شود. این بیماری بسیار رایج است و از هر 10 نفر، یکی به آن مبتلا می‌شود.

اگرچه حرکت سنگ‌های کلیوی دردناک است، اما در صورت تشخیص به‌موقع، باعث آسیب دائمی به بدن نمی‌شود. اگر کسی در معرض خطر تولید سنگ‌های کلیوی باشد، پزشک متخصص اورولوژی می‌تواند راه‌هایی را برای پیشگیری از سنگ کلیه به او توصیه کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 5]

آیا این مطلب مفید بود؟ به اشتراک بگذارید

5 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    ببخشید ایشون دکتر متخصص شب ادراری کودکان در مشهد هم هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله مطالعه میکنید

مطالب مفید